Badania satysfakcji i lojalności klientów

 



Utrzymanie dotychczasowych klientów to jedno z najważniejszych zadań dla każdej firmy. Lojalni klienci nie tylko są źródłem przychodu, ale mogą mieć także istotny wkład w promocję marki, czy produktu w swoich środowiskach.


Co kluczowe nawet usatysfakcjonowany klient nie zawsze jest klientem lojalnym. By zrozumieć istotę takiego zjawiska, wskazane są pogłębione badania grupy docelowej, które pozwolą zrozumieć zasady działania konsumentów, dla których na przykład poszukiwanie nowości może być ważniejsze niż zadowolenie z produktu czy przywiązanie do marki.


Nasze badania umożliwiają poznanie mocnych i słabych stron oferty w oczach klientów, a także weryfikację obszarów szczególnie cenionych przez klientów. Dzięki temu możemy zidentyfikować czynniki wpływające zarówno na satysfakcję jak i lojalność klientów, a także dostarczyć informacji jak marka prezentuje się na tle konkurencji.


Pozwala to ustalić dzisiejszą pozycję marki lub produktu na rynku, ale także ukierunkować działania mające na celu poprawę jakości produktów i lepsze ich dopasowanie do wymagań klientów.

 

nullProVision Solutions | Dla organizacji pozarządowych | Dla biznesu | Dla administracji publicznej | Metody | Kontakt
Copyright © 2012-2016 Design by ProVision Solutions - All rights reserved